ようこそ!自由の世界。

ここに私の空ですよ!
ここに多分大きくなかった、でも特別の世界です。
ここに悦子の自由の空だ!

YES! YES! YES!
yOU are stepping into a freedom world, without border......
AnD this is my place---- ETSUKO home!




Monday, March 03, 2008

Difference ending...

Although this was not the real ending for the show, I just like this version......



without your love

盛夏的午后漫无目地的走
火红的星球怎么温暖不了我
你走了以后只留下寒冬
回忆的天空再看不见彩虹
雨下的太多怎么打进我心头
渐渐淹没我逃不开伤痛
我躲在你给的体温
散尽后你却不加温
我痴痴等痴痴的冷
刻在胸膛上的吻痕
深刻却找不到永恒
心碎陪我哭到无声
我痴痴等只能痴痴冷
缤纷的周末黑色才属于我
拥挤的人群怎么留我在角落
想你的笑容像拥有宇宙
带给我快乐只因为有你
谁能替代你来拼凑
我散落一地的美梦
再听不见你说爱我
without your love without your love

もし、そう何男の人は現わせて、あたしは絶対彼と一生に生きてる!
賛成しないですか。

No comments :

I will follow you...