ようこそ!自由の世界。

ここに私の空ですよ!
ここに多分大きくなかった、でも特別の世界です。
ここに悦子の自由の空だ!

YES! YES! YES!
yOU are stepping into a freedom world, without border......
AnD this is my place---- ETSUKO home!




Friday, May 04, 2007

ただ一人の記録


特別じゃない ただ特別な病気に選らばれてしまった
少女の記録

花なら蕾の私の人生 この青春の始まりを、悔しいのなように大切にしたい。
My flowering life, means a start for a young journey!
All the regret things seemed so far away from me since we're cherish NOW!PRESENT!!!

お母さん 私の心の中にいつも 私を信じてくれているお母さんがいる。これからもよろしくお願いします.心配ばかりかけちやってごめんね!
My beloved mom, there's always a faith in the bottom of my heart, yet this is the trust from a daughter to mother.
I'm sorry to make you worried from now on. However it is the only way for me to trust you, my mummy.

病気はどうして私を選らんだのだろう。
運命なんて言葉ではかたつけけられないよ。

Why?Why?Why?
I just can't understand why I'm the been chosen?
Faith is such a teasing thing for my life!

タイムマシンを作って過去にどりたい
こんな病気でながったら 恋だって出来るでしょうに 誰かにすがりつきたくてたまらないのです。

もうあの日帰りたいなんて言いません。今の自分を認めて生きていきます。
How I wish there is a Time Machine for me!
Then I may able to go back the past and change all the things,include the first love!!!
But now I'm no longer say any fed up word!
As long as I can live present, that's enough!

だから私は絶対に逃げたりはしない そうすればきといつか。
I won't choose to escape from the life circle!

それでも 私はここにいたい だってここが私のいる場所だから。
友達って対等に付き合ってくれるから、ありがたい。
「読書するようになったのは、あなたの影響よ」と言われた。
「ああ、よかった」
私は彼女達に迷惑ばかりかけていたんじゃない。。。と、思ってもかまいませんよね。

There's a place for yourself even I unable to move forward anymore! I just knew it.
So I won't choose to surrender my life to fate!

転んだついでに空を見上げれば
青い空が今日も限りなく広がってほほえんでいる。
私は生きてるんだ。

The only thing I want to know is I WANT TO LIVE!

人は過去に生きるものにあらず 今できることをやればいいのです。
Past is a word for people to review the mistake and NOW is the time for us to cherish what we own now and live for today!

現実があまりにも残酷で 厳しすぎて 夢さえ与えてくれない 将来を想像すると また別の涙が流れる。
私はどこへ行けばいい?
何も答えてくれないけど 書けば気持ちだけでも晴れてくる。
求めているんだよ 救いの手を だけど届かないし 逢えもしない
ただ暗闇に向かって
吠える私の声がひびくだけ

Tears unable to show my sadness anymore...and the only thing I know is life is always generous for me.
God, choose me to get through all these sufferings, He want me to be brave and let the world knows life is always challenging!

No comments :

I will follow you...